50 Kuriozitete Nga Bota.

1. Femra që
ka lindur
më shumë
fëmijë
është një
ukrainase.
Ajo ka lindur 69 fëmijë,
nga të
cilët vetëm dy i kishin
vdekur
gjatë lindjes.
2. Fëmija më i rëndë në
botë
është lindur në vitin 1954
nga
italiania Carmelina Fdele
nga
Aversa. Djali i saj peshonte
ditën
e lindjes 10,2 kg.
3. Bethoveni para se të
kompozonte fuste kokën
në ujë.
Anjshtanji deri në moshën
9 vjeç
nuk fliste normalisht.
4. I vetmi majmun që
është
dënuar nga një gjykatë e
vërtetë
është shimpanzeja Coco në
Florida, në vitin 1984. Ky
majmun jetonte me një të
papunë artist, i cili jepte
spektakle të vogla. Shuma
e
vjedhur arrinte vlerat 200
000
USD. Ai u dënua me
burgim të
përjetshëm.
5. Libri që mban rekordin
më të
madh për shitje është ai i
Hillary
Klintonit, me librin
autobiografi
"Histori e përjetuar". Në
ditën e
parë të hedhjes në treg të
këtij
libri, në qershor të vitit
2003, u
shitën në një ditë (rekord)
200
000 ekzemplarë të tij.
6. Mbiemri më i shpeshtë
në botë
në rangun internacional
është
mbiemri Chang. Rreth 75
milionë
njerëz në Kinë kanë këtë
mbiemër. Vendin e dytë e
ka
mbiemri Smith në Angli.
Rreth
800 000 veta e kanë këtë
mbiemër.
7. Kazinoja më e madhe e
botës
gjendet në MGM – HOTEL,

metropolin e Las Vegasit.
Në një
sipërfaqe afërsisht 16 000
kuadrat metër, gjenden
pothuajse 3500 automate

lojërave të ndryshme dhe
165
tavolina loje.
8. Biblioteka më e madhe

botë gjendet në
kryeqytetin
amerikan Uashington. Kjo
bibliotekë u ndërtua në 24
Prill
1800. Në të gjenden 107
milionë
shkrime të të gjitha
arteve.
9. I vetmi elefant në botë
që flet
është pjesëtar i një cirku
rus. Ky
elefant mundet të thotë
deri në
20 fjali. Elefanti ka jetuar
që në
vogëli mes njerëzve dhe
ka
arritur të artikulojë tinguj
njerëzish.
10. Burri më i shkurtër në
botë
është Gul Mohammed nga
India.
Pas matjeve të bëra më 19
qershor 1990 në spitalin
"Rahm
Manohar" të New Delphit
(In), u
arrit se ai është vetëm 57
cm
dhe mban deri më sot
rekordin.
11. Si gruaja më e vogël
në botë
deri me sot është
konsideruar
Pauline Musters, e lindur
në 26
nëntor 1876 në Holandë.
Mbas
lindjes së saj, ajo ishte
vetëm 30
cm. Në moshën 9-vjeçare
ajo
ishte 55 cm dhe peshonte
vetëm
1,5 kg, ndërsa në moshën
19-
vjeçare ajo arriti vetëm në
61 cm
e gjatë.
12. Shteti që konsumon

shumë bukë në botë është
Turqia. Llogaritjet tregojnë
se
mesatarja e çdo personi në
përdorimin e bukës arrin

199,6 kg.
13. Pijanecët më të
shumtë në
botë janë në Irlandë. Çdo
personi
i takon të pijë mesatarisht
12,3
litër pije alkoolike, verë,
birrë etj.
14. Duhanxhinjtë më të
shumtë
ndodhen në Kinë. Sipas
llogaritjeve të fundit, në
Kinë
janë shitur 1,69 bilionë
cigare
(më shumë se në çdo vend
tjetër). Në gjithë botën
janë
shitur 5,5 bilionë cigare.
15. Operacioni më i gjatë
në botë
ka zgjatur 96 orë gjithsej.
Ka
nisur në datën 4 deri në
datën 8
shkurt të vitit 1951, në një
spital
të Çikagos. Pacientja
Getrude
Lewandowski mbas
operimit
kishte reduktuar peshën e
saj
gjatë këtyre 96 orëve, nga
280
kg në 140 kg.
16. Rekordin për gjatësi
për
gratë e mban Zeng Jinlian
nga
Kina. Ajo tashmë ka
vdekur, por
rekordi nuk është thyer
akoma.
Ajo ishte 2 metër e 48 cm.
(Ka
vdekur më 13 shkurt
1982).
17. Rekordin për gratë me
peshë
më të rëndë mban
amerikania
Rosalie Bradford. Në
janarin e
vitit 1987 ajo arriti dhe
kulmin e
peshës së saj, me 544 kg.
18. Doktori më i ri në botë
është
Balamurali Ambati, i lindur

Amerikë më 29 qershor
1977. Ai
u diplomua në Maunt Sinai
SChool of Medicine në New
York
City, më 19 maj 1995, në
moshën
17-vjeçare.
19. Binjakët më të rëndë
në botë
janë vëllezërit Billy Leoni,
(lindur
me 1946 dhe që vdiq në
vitin
1979) me të vëllanë Benny
LLoyd, po i lindur në vitin
1946
dhe që vdiq në vitin 2001.
Ata
peshonin pas moshës 6-
vjeçare,
njeri 337 kg dhe tjetri 328
kg.
20. Si mamaja më e vjetër

botë deri më sot mbahet
Rossana dalla Corte, e cila
lindi
më 18 qershor 1994, në
moshën
63-vjeçare, një djalë.
21. Sipas studimeve më të
fundit, një mashkull
harxhon
mesatarisht 3350 orë
gjatë
gjithë jetës së tij duke u
ruajtur
e qethur.
22. Kur thyhet një xham
disa
copëza shpërndahen me
shpejtësi 3000 milje në
orë.
Ndërkohë që shpejtësia e

tjerave është shumë herë
më e
vogël.
23. Ajsbergu më i madh i
matur
deri më sot ka qenë me
gjatësi
200 milje dhe gjerësi 60
milje, ai
ka pasur një sipërfaqe më

madhe se Belgjika.
24. Dallga më e madhe e
regjistruar deri më sot ka
qenë
në vitin 1971 në ishullin
Ishigaki,
Japoni, me lartësi 85 m.
25. Në një natë të
kthjellët, sipas
astrologëve amerikanë,
çdo njeri
mund të shohë jo më pak
se
rreth 2000 yje me sy të
lirë.
26. Vetëm mushkonjat
femra
pickojnë, ndërkohë që
mushkonjat e seksit
mashkull
duan të "sorrollaten" në
zona të
ndotura si këneta, etj.
27. Në 1 kg limon ka më
tepër
sheqer se në 1 kg
luleshtrydhe.
Sipas dietologëve, është
më mirë
që limoni të konsumohet i
shtrydhur në ujë.
28. Shteti me më tepër
rrugë të
asfaltuara në të gjithë
botën
mendohet të jetë Franca.
Madje
kjo është shënuar edhe në
rekordet Gines.
29. Një shqiponjë mund ta
shohë
prenë e saj që 3000 metra
larg,
ndërkohë që kuajt mund

qëndrojnë deri në 1 muaj

këmbë.
30. Është vërtetuar që
asnjë
person nuk mund të
teshtijë pa i
mbyllur sytë. Shkencëtarët
kanë
bërë edhe eksperimente
për këtë
dhe kanë arritur në
përfundimin
se është e pamundur.
31. Nga barku i vajzës 20-
vjeçare
nga Devoni Jugor, Angli, u
nxor
"topi" nga qimet e flokëve
të saj
të cilat i kishte gëlltitur. Ai
ishte i
rëndë 2,5 kg. Operimi u
realizua
në mars 1985.
32. Kompjuterat modern
janë
ndërtuar duke u bazuar në
sistemin nervor, por edhe
kompjuteri modern nuk i
afrohet as nivelit të një
zvarritësi.
33. Një njeri i rritur merr
frymë
afërsisht 25 000 herë në
ditë.
Kurse rreth 27% e
ushqimit në
vendet e zhvilluara
përfundon
në koshat e plehrave.
34. Është vërtetuar që
mundësia
për të rënë rrufeja është 1

600,000. Kur ndodh të
gjithë
njerëzit nuk duhet të kenë
gjëra
të hekurta në duar.
35. Mjalti mund të
qëndrojë pa u
prishur 3000 vjet dhe për
këtë
arsye dylli i mjaltit
përdoret për
procesin e mumjazimit.
36. Video-lojërat i bëjnë
fëmijët
e trashë dhe agresivë,
ndërkohë
që përdorimi i tepër i
kompjuterit orar pa orar u
dëmton atyre qetësinë
nervore.
37. Shtëpiaket tradhtojnë
burrat
virtualisht. Ato janë të
kënaqura
me aktivitetin e tyre fizik
dhe
kërkojnë nga "miku" i
internetit
kënaqësi shpirtërore.
38. Rekordin e martesave
e ka
thyer një 85-vjeçar, i cili
është
martuar plot 130 herë.
Ngjarja e
pazakontë ka ndodhur në
Kenia,
ku Ancentus Akuku ka
deklaruar
se i është dashur shumë
mund
dhe diktaturë për të pasur
familje të lumtur.
39. Një amerikan kaloi një
javë
në burg për arsye se tre
fëmijët
e tij të vegjël ishin djegur
nga
dielli gjatë pushimeve në
plazh.
40. Ndërtimi i Shtëpisë së
Bardhë
në Amerikë filloi në vitin
1792.
Në vitin 1800 presidenti
dhe
zonja John Adams ishin
familja e
parë që jetuan aty.
41. Lotët është zbuluar se
kanë
efekt që të zhdukin
bakteriet
dhe të mbrojnë sytë nga
infeksionet.
42. Në gjuhën e njeriut
gjenden
100 lloje damarësh për të
shijuar. Në sy gjenden 130
milionë qeliza shikimi.
43. Krokodili është e
vetmja
kafshë që vazhdon e
zgjatet deri
në ditën e fundit të
ekzistencës,
centimetrat e saj
ndryshojnë
nga muaji në muaj.
44. Titaniku është anija që
konsiderohet si anija e
parë
gjigante në botë.
Kapaciteti ka
qenë 46000 tonë, me
gjatësi 268
m dhe lartësi 53 m. Mund

udhëtonin 1343 udhëtarë.
45. Kënga më e gjatë në
botën e
muzikës mbahet himni
sovjetik, i
përbërë nga 65 strofa. Në
maj të
vitit 1987, një moderator
kanadez mendoi ta
shtonte
himnin, i cili brenda pak
javësh
rekordi arriti në 689
strofa.
46. Nga një operacion në
tëmth
që iu bë një pacienti në
Londër,
kirurgët hoqën afro
230530
gurë të vegjël nga tëmthi i
tij me
madhësi 1,5 deri 15
milimetra.
47. Truri më i vjetër në
botë
është gjetur nga
arkeologët në
Torfmoor në Florida. Është
gjendur truri i një 45-
vjeçareje e
cila kishte jetuar afërsisht
8000
vjet më parë.
48. Poezia më e gjatë në
botë u
përfundua mbas 30 vitesh
punë
nga shkrimtari Jose´
Rumanzo
nga Ecuador. "Perusia"
përbëhet
nga 7 volume, me 5000
faqe
gjithsej dhe nga 230 000
rreshta.
49. Syri i një struci është

madh se truri i tij,
ndërkohë që
në trurin e maceve ka më
shumë
se 32 muskuj.
50. Është vërtetuar që një
ari i
rritur mund të vrapojë po
aq
shpejt sa një kalë. Kurse
breshka
mund të ecë me 10 km në
orë.

Comments

Popular posts from this blog

HowTo:Spot a Virgin

20 facts about Ukraine